Human Resource
Vacature

Recruiter Inhuurdesk

HRM / Amstelveen / Noord-Holland / MBO+

Voor de gemeente Amstelveen zijn we op zoek naar een Recruiter Inhuurdesk. Het gaat om een tijdelijke functie voor minimaal 6 maanden voor 24 uur in de week. De aanvang is begin mei.

Opdrachtomschrijving
Sinds 2016 werken de gemeenten Amstelveen en Aalsmeer onder de vlag van ‘Next Step’ aan mobiliteit en duurzame inzetbaarheid. Het team richt zich op interne en externe matching van mens en werk, maar ook op gezondheid & vitaliteit. Het team Next Step is dé sparringpartner als het gaat om capaciteitsvraagstukken en werkt op die manier dagelijks aan ‘organische strategische personeelsplanning’, in samenwerking met de HR-adviseurs en het management. Dit doen we door te ontzorgen, verbinden en adviseren.

Kandidaatomschrijving
Wat doe je als Recruiter?
• Je vult een flink aantal tijdelijke vacatures in op allerlei vakgebieden binnen de gemeenten via de Marktplaats (DAS);
• Je beheert de inhuurdesk van de gemeente (Amstelveenhuurtin.nl) en begeleidt het gehele inhuurproces van A tot Z;
• Je bent expert op het gebied van werving & selectie, inhuurpersoneel en de wet- en regelgeving die daarbij komt kijken;
• Je treedt op als adviseur naar de organisatie: in samenwerking met de HR-adviseur adviseer en ondersteun jij de afdelingsmanagers om de juiste talenten op de juiste plek te krijgen.

Hoe doe je dat?
• Als recruiter bepaal je samen met het afdelingshoofd, de vacaturetekst en de weg die jullie inzetten om de juiste kandidaat te vinden en te binden;
• Jij bent in control als het gaat om de werving van nieuwe collega’s en managet het proces;
• Je zoekt (met behulp van de inhuurdesk of andere benodigde tools) naar het beste talent, zorgt dat er gesprekken worden georganiseerd en maakt ze enthousiast over werken voor de beide gemeenten;
• Je selecteert CV’s en nodigt kandidaten uit;
• Je bent bekend met de inzet van social media bij werving en selectie.

Je collega’s
Naast de recruiter bestaat het team uit de Coördinator/projectleider Inhuur, Recruitment & Mobiliteit, de Arbocoördinator, de Casemanager Loopbaan en de Adviseur Inkoop & Aanbestedingen. Het team is onderdeel van de afdeling HRM. Humor is belangrijk en helpt ons bij het realiseren van onze hoge ambities.

Wij vragen
- Minimaal MBO niveau 4 werk- en denkniveau en minimaal 1 jaar recente werkervaring als (Corporate) recruiter, opgedaan in de afgelopen 3 jaar;
- Je hebt interesse in en affiniteit met een bestuurlijke omgeving maar denkt ook graag commercieel;
- Je bent bedreven in beoordelen van kandidaten en je kunt goed luisteren;
- Je weet hoe je verschillende doelgroepen moet benaderen en bereiken met als resultaat hen te enthousiasmeren voor een baan bij de gemeenten;
- Omdat de gemeente volop aan het digitaliseren is zijn er veel vacatures op het gebied van ICT en Digitaal Werken, daarom vragen wij een kandidaat die hier affiniteit mee heeft.

Competenties
Als recruiter beschik je over de volgende competenties:
- Klantgericht
- Kritisch
- Communicatief sterk
- Besluitvaardig
- Standvastig
- Flexibel
- Resultaatgericht
- Betrouwbaar

Heb je interesse in deze functie en voldoe je aan het gestelde profiel, stuur dan jouw motivatie en CV naar Sjoerd Heijkoop via Sjoerd@doxa.nl / 06 57735404




Solliciteer direct
Contact

Stel gerust een vraag  aan ons via info@doxa.nl

Of kom langs op ons kantoor

DOXA Kantoor Den Haag
Stadhouderslaan 7
2517 HV Den Haag
070-3626339 (Communicatie)
070-2195680 (HRM)

DOXA Kantoor Tilburg
Spoorlaan 382
5038 CD Tilburg
013-5187310